zaterdag 31 augustus 2013

Extra storten op spaarhypotheek: de eerste stap gemaakt

Vandaag heb ik de eerste officiƫle stap tot aflossing gemaakt: ik heb de hypotheekverstrekker aangekondigd dat ik E 2000,- wil gaan aflossen. Ik verwacht over ongeveer 2 weken antwoord. Daarna kan ik overgaan tot storten, en behoor ik eindelijk tot de club van aflossers!
Hopelijk zit er in het antwoord van de hypotheekverstrekker ook de nieuwe maandlasten en nieuwe levensverzekeringspremie, zodat ik mijn berekeningen kan toetsen.

zie ook:
extra sparen op spaarhypotheek: bereken de beste tactiek

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de eerste stap! Ben erg benieuwd of de nieuwe maandlasten overeenkomen met je berekeningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het heel belangrijk dit echt eerst aan te vragen? Op de website van, in mijn geval, ING staat dat storten 'gewoon' kan (zelfs met extra rekenhulp om te checken of je niet meer boetevrij mag inlossen).

    BeantwoordenVerwijderen